مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بازداشت فرد متقلب که به بهانه ساخت کابینت از اعتماد مشتریان سوءاستفاده کرده و علی رغم دریافت پول متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان از یک کابینت ساز متقلب در شیراز که مبالغ هنگفتی پول را از مشتریان دریافت کرده و متواری شده بود، چندین فقره پرونده برای این فرد در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و حکم محکومیت او نیز صادر شد که با توجه به متواری بودن متهم، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار اجرای احکام این اداره قرار گرفت.

او افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده این فرد با تبلیغ در سایت دیوار، وعده انجام کار به قیمت کمتر از بازار را می‌داد و از این طریق اقدام به جلب مشتری کرده و پس دریافت کل وجه، کار را نیمه کاره رها و متواری می‌شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه فرد مذکور از سال ۹۶ متواری بود، اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و بازداشت متهم شد که با تلاش ماموران اجرای احکام این اداره کل، شاکیان این فرد در تعزیرات حکومتی، مطالبات خود را دریافت و همه پرونده‌ها اجرا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دقت کافی در سفارش از سایت‌های خرید و فروش، نظارت هر چه بیشتر بر این گونه سایت‌ها را خواستار شد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، موارد را به پلیس فتا گزارش دهند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم به عمل آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار