نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: دشمن در جنگ تحمیلی از امکانات و تجهیزات نظامی برخوردار بود اما چیزی که باعث پیروزی رزمندگان ما شد همین جنبه‌های ایمانی، انگیزشی و بینشی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست مشترک با رییس و جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی ارتش زاهدان ضمن گرامیداشت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش اظهارداشت: رسالت سازمان عقیدتی و سیاسی پرداختن به مباحث فکری، اندیشه‌ای و بینشی نیروهاست که این مهم و نقطه قوت نیروی‌های مسلح در ایران اسلامی است.

وی افزود: وضعیت نیروهای مسلح ما نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده و پیشرفت‌های قابل توجهی در صنایع دفاعی و فناوری کسب کرده و بر تجربیات و مهارت های نیروهای مسلح افزوده شده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: نگاه دینی، فرهنگی و ارزشی مزیت نیروهای ارتش ماست و کار سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش حفظ و تقویت این فکر اندیشه و بینش است و برای موفقیت در این‌کار نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش هستیم.
وی تصریح کرد: اگر به دنبال تزریق نگاه ایمانی و اخلاقی به نیروها هستیم لازمه موفقیت در کار این است که ابتدا خود دارای چنین نگاه و روحیه‌ای باشیم.

محامی خاطرنشان: ابعاد کار متعدد و متفاوت است و باید برای افزایش دانش اسلامی و جنبه‌های فهم، بینش، بصیرت و حکمت نیروها تلاش کنید که البته چنین چیزی به راحتی میسر نخواهد شد و نیازمند کار و تلاش است.

وی با بیان اینکه نگاه عبادی به کار یکی دیگر از شرایط موفقیت در کار است ادامه داد: باید به کار و فعالیت خود نگاهی عبادی داشته و با عشق و ایمان کار کنیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد : باید با نیروها رابطه عاطفی برقرار و در دل‌های آن‌ها نفوذ کنید و توجه داشته باشید که همراهی با شما از سر اجبار و یا ترس موثر نیست و بی‌فایده خواهد بود زیرا شما به دنبال قوی‌تر شدن انگیزه و افزایش روحیه نیروها هستید که اینکار با ظاهرسازی شدنی نیست و معارف الهی باید در دل و جان نفوذ کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار