از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  ، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

۳۵۲۵....۹۳۳: با سلام و خسته نباشید تو رو خدا مصاحبه داشته باشید با رییس استخدامی وزارت آموزش و پروش برای زمان انتشاردفترچه فراگیر نهم. از اردیبهشت اعلام کردند به زودی الان ۷ ماهه می‌گذرد و هیچ خبری نیست.


۲۵۳۱....۹۳۶: باسلام ماجمعی از معلمان قرآنی وطرح امین جامانده از آزمون یکم مرداد در سال ۱۴۰۰ هستیم از شما خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی شود.


۶۱۴۱....۹۰۳: سلام خدمت همه خبرنگاران جوان ایران اسلامی. چند وقت است تمام شبکه‌ها اعلام می‌کنند که وام مسکن برای کسانی که خانه ندارند پرداخت می‌کنند، اما متاسفانه بانک‌ها شرایط ضامن را سخت می‌گیرند. لطفا پیگیری کنید.


۱۶۰۴....۹۳۶: لطفا برای آزمون آموزش پرورش پیگیری کنید.


۲۴۹۴....۹۰۳: سلام ما کارنامه سبز‌های سیستان وبلوچستان که قبول شدیم ومصاحبه وتکمیل پرونده کردیم را پیگیری کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
سلام ، لطفا درمورد خودروهای حادثه دیده که اطاق آن دوتکه و صندوق درسال های قبل تعویض و جایگزین گردیده نیز رسیدگی گردد، در مراجعه به مرکز تعویض پلاک راهور فنی در بازدید بیان شده که اطاق دوتکه خدمات ارائه نمی شود که صاحب خودرو با هزینه قبل خودرو را تعمیر نموده است. دراین این مورد تدبیری صورت پذیرفته و توسط راهور مساعدت بعمل آید باتشکر.
آخرین اخبار