از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش  گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

۲۱۱۸....۹۰۱: سلام در مورد اینترنت دانشجویی که به ما داده شده است حجمش کم شده است. در روز مشخص شده ثبت نام نمی‌شود و زمان فعالسازی مشخص نشد و مجبور شدیم برای شروع کلاس‌های مان نت بخریم الان مشکل اینجا است که۳۰ گیگ داده شده به دانشجویان به عنوان نت هدیه در نظر گرفته شده و نت قبلی که خودم قبلا خریدم و ۱۰ گیگ ۱ ماهه بوده تا وقتی که این ۳۰ گیگ تمام نشود قابل استفاده نیست. لطفا پیگیری کنید.


۹۵۲۱....۹۰۱: ده سال است معلمان بلا تکلیف هستند نه جز کارمندان و کارگران حساب شده اند نه جز علمی آموزشی بلا تکلیف هستند
کارگران و کارمندان رسمی حقوق متوسط در حکم دارند، اما مزایای بسیار در فیش حقوقی دارند علمی آموزشی بدون مزایا، اما حقوق بالا، در این ده سال معلمان به هیچ کدام از دو گروه بالا تعلق ندارد. لطفا پیگیری کنید.


۴۳۳۶....۹۳۶: سلام چرا کل سهام عدالت‌ها آزاد نمی‌شود؟


۲۲۴۷....۹۰۲: باسلام ما مشمولین قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان باتوجه به گذراندن دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان خواستار تسریع در روند صدور احکام خود هستیم. لطفاپیگیری کنید. با تشکر فراوان

 

اگر تمایل دارید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
سلام لطفا درزمینه فک پلاک نشدن خودروهای سواری که اطاق دو تیکه بوده و دراثر سوانح قطعه نو خریداری و تعمیر شده نیز رسیدگی و پی گیری شود .باتشکر
آخرین اخبار