پرپنچی از توزیع بیش از ۸ میلیون پرس غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی خبر داد و گفت: در طرح احسان حسینی همچنین بیش از ۲۶۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه چهارمین مرحله از پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه در ماه محرم و صفر ۱۴۰۰ با مشارکت مردم، خیّران، گروه‌های جهادی، بسیج و ... برگزار شد، گفت: در این پویش بالغ بر ۸ میلیون و ۱۰۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی افزود: برای طبخ این میزان غذای گرم در مجموع بالغ بر ۲۴۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری و هزینه شد.

پرپنچی با اشاره به فعالیت ۲۴۷ آشپزخانه طرح اطعام حسینی، گفت: فعالیت این مراکز به طور کامل مردمی و زیر نظر مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی بود و ۱۶۰۳۴ نیروی داوطلب در تهیه و توزیع غذای گرم در آشپزخانه‌ها فعالیت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به توزیع ۲۶۵ هزار و ۲۷۰ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی، بیان کرد: در مجموع بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۶۴۴ میلیون تومان از سوی خیّران و مراکز نیکوکاری برای تامین این بسته‌های معیشتی هزینه شد.

وی تأکید کرد: در مجموع پویش‌های اطعام حسینی و احسان حسینی بالغ بر ۳۲۴ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان کمک مردمی نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و به صورت غذای گرم، بسته‌های معیشتی و بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار