در خلال مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان و در یکی از رقابت‌ها، تیم فوتسال چیپس کامل مشهد به دلیل دست‌کاری شدن زمان، بازی را باخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان این روز‌ها به میزبانی شاهرود در حال برگزاری است و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در یکی از این دیدار‌ها ۲ تیم چیپس کامل مشهد و مجتمع فردوس قم به مصاف هم رفتند که نماینده خراسان رضوی در اتفاقی بسیار عجیب و با اشتباه فاحش کمک داور وقت نگه‌دار از حریف خود شکست خورد.

ماجرا از این قرار است که در بازی ۲ تیم چیپس کامل و فردوس قم در حرکتی عجیب در حالی که ثانیه شمار بازی ۶ دقیقه به پایان بازی را نشان می‌داد و چیپس کامل مشهد هم با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بود، ناگهان بعد از به اوت رفتن توپ یک دقیقه از وقت‌های قانونی بازی از کرنومتر تابلوی بازی کم شد و در تصاویری که از بازی منتشر شده این اتفاق نادر کاملا مشخص است.

ظاهرا به دلیل این اتفاق مسئولان تیم فوتسال چیپس کامل مشهد از داور این دیدار شکایت کرده اند و به همین دلیل کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم او را از ادامه مسابقات محروم کرده است.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در ادامه این بازی موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد، اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد تا افسوس یک دقیقه‌ از دست رفته را بخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.