مصطفی طیبی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان برای سومین بار از ناحیه رباط صلیبی پا دچار پارگی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی طیبی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان فصل گذشته در مس سونگون حضور داشت و موفق شد به همراه این تیم در رقابت‌های لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند. این بازیکن بعد از اتمام قراردادش با مس سونگون از این تیم جدا شد و بعد از مذاکره با مسئولان فرش آرای مشهد به این تیم پیوست.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته چهارم لیگ برتر روز شنبه به مصاف راگای تهران رفت. طیبی در این بازی برای تیمش بازی کرد، اما در اواسط مسابقه به دلیل آسیب دیدگی شدیدی که برای او به وجود آمد دیگر قادر به همراهی فرش آرا برابر راگای تهران نبود.

حال بعد از انجام معاینات پزشکی اواخر شب گذشته مشخص شد که رباط صلیبی این بازیکن دچار پارگی شده است و به همین دلیل ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را از دست داد. این سومین آسیب دیدگی طیبی از ناحیه رباط صلیبی است. او در سال ۱۳۹۴ در تیم فردوسی مشهد حضور داشت و در ۲ مقطع در پای راست و چپ خود دچار پارگی رباط صلیبی شده بود و حالا بازی مقابل راگای تهران سومین مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی است.


بیشتر بخوانید


مصطفی طیبی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه خود دارد. او علاوه بر این در تیم‌های علم و ادب مشهد، شهید منصوری قرچک، فردوسی مشهد، آذرخش بندرعباس، نفت الجنوب عراق و مس سونگون بازی می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار