هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا یکشنبه با انجام ۵ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا یکشنبه با انجام ۵ مسابقه به پایان می‌رسد. در حساس‌ترین بازی این هفته تیم‌های سن ایچ ساوه و زندی بتن کلارشت به مصاف هم می‌روند و سپاهان اصفهان هم از مس سونگون پذیرایی می‌کند. در دیگر بازی‌های این هفته کراپ الوند قزوین در خانه به مصاف فردوس قم می‌رود و فولاد زرند ایرانیان هم از گیتی پسند اصفهان پذیرایی می‌کند. در آخرین بازی هم شهروند ساری در مشهد باید به مصاف چیپس کامل مشهد برود.

سن ایچ ساوه - زندی بتن کلاردشت/ سالن فجر ساوه

در اولین بازی حساس فردا ۲ تیم سن ایچ ساوه و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی سن ایچ و در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود. ساوجی‌ها این فصل را به خوبی شروع کردند. به طوری که در ۳ بازی اول لیگ موفق به پیروزی شدند و هم اکنون با ۹ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند. همچنین زندی بتن کلاردشت هم در ۳ بازی گذشته خود ۲ برد و یک باخت را به دست آورده است و با کسب ۶ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد.

سپاهان اصفهان - مس سونگون/ سالن آبفای اصفهان

در دیگر بازی مهم فردا تیم‌های سپاهان اصفهان و مس سونگون رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی سپاهان و در سالن آبفای اصفهان برگزار می‌شود. سپاهانی‌ها این فصل برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرده اند و در ۳ دیدار گذشته خود موفق شدند ۲ شکست و یک پیروزی به دست آوردند و با ۳ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند. سپاهانی‌ها فردا با تمام توان و قدرتی که دارند به مصاف مس سونگون خواهند رفت. از سوی دیگر مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر عزم خود را جزم کرده است که این فصل هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. هر چند کار بسیار سخت و دشواری در پیش خواهند داشت. مسی‌ها در ۳ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر ۶ امتیاز کسب کرده اند و هم اکنون رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده اند.


بیشتر بخوانید


کراپ الوند قزوین - مجتمع فردوس قم/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

دیگر بازی مهم این هفته بین تیم‌های کراپ الوند قزوین و مجتمع فردوس قم برگزار می‌شود. این دیدار به میزبانی کراپ و در سالن یادگار امام (ره) قزوین برگزار می‌شود. کراپی‌ها این فصل را با خرید‌های گران قیمت شروع کرده اند و مسئولان این تیم خیلی امیدوار هستند که در پایان بتوانند مزد زحمات خود را گرفته و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. جواد اصغری مقدم سرمربی فصل گذشته تیم سن ایچ ساوه بعد از ۳ سال حضور موفقیت در این تیم تصمیم گرفت از جمع ساوجی‌ها جدا شده و به کراپ پیوست. او حالا می‌خواهد به همراه کراپ هم در مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی راکسب کند. تیم فوتسال کراپ الوند قزوین تا قبل از شروع هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با با ۵ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دراد. همچنین فردوس قم یکی دیگر از تیم‌های با انگیزه فردا با تمام توان به مصاف کراپ خواهد رفت. تیم فوتسال فردوس قم تا پایان هفته سوم لیگ برتر با ۳ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

فولاد زرند ایرانیان - گیتی پسند اصفهان/ سالن دانشگاه آزاد اسلامی زرند

در دیگر بازی مهم فردا ۲ تیم فولاد زرند ایرانیان و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی فولاد و در سالن دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار می‌شود. فولاد زرند تا قبل از شروع هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فقط ۲ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه یازدهم رقابت‌های لیگ قرار دارد. همچنین گیتی پسند اصفهان نایب قهرماین فصل گذشته مسابقات لیگ این فصل با هدایت محمد کشاورز وارد بازی‌ها شده است. اصفهانی‌ها تا پایان هفته سوم با کسب ۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و امیدوار هستند که با پیروزی در دیدار فردا بتوانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

چیپس کامل مشهد - شهروند ساری/ سالن کارگران قاسم آباد مشهد

در آخرین بازی فردا تیم‌های چیپس کامل مشهد و شهروند ساری رو در روی هم قرار می‌گیرند. این دیدار به میزبانی چیپس کامل و در سالن کارگران قاسم آباد مشهد برگزار می‌شود. تیم فوتسال چیپس کامل مشهد امسال برای اولین بار موفق شد در لیگ برتر شرکت کند. آن‌ها در ۳ هفته گذشته رقابت‌های لیگ توانستند ۳ امتیاز کسب کنند و در رده دهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ قرار دارد. همچنین شهوند ساری هم در ۳ دیدار گذشته خود در بازی‌ها بدون امتیاز در قعر جدول جای دارد. حال این ۲ تیم برای اینکه جایگاه‌های خود را در جدول سر و سامان دهد با تمام توان و قدرت به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار