هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز شنبه با برگزاری ۲ دیدار در شهر‌های مشهد و البرز شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال در ۲ روز (شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ مهر ماه) برگزار می‌شود. شنبه ۲ مسابقه در شهر‌های مشهد و البرز انجام می‌شود. در جایی که ۲ تیم فرش آرای مشهد و راگای تهران به مصاف هم می‌روند و مقاومت البرز هم رو در روی ملی حفاری اهواز قرار می‌گیرد.

فرش آرای مشهد - راگای تهران/ سالن شهید بهشتی مشهد

در اولین مسابقه این هفته تیم‌های فرش آرای مشهد و راگای تهران به مصاف هم می‌روند. فرش آرا در ۳ هفته گذشته مسابقات لیگ برتر با یک امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. این تیم برای اینکه بتواند وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهد روز شنبه با تمام توان به مصاف حریف تهرانی خود خواهد رفت. همچنین تیم فوتسال راگای تهران در دومین فصل حضورش در بازی‌های لیگ برتر تا هفته سوم چندان خوب عمل نکرده است. به طوری که این تیم بدون امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و راگای تهران عصر شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


مقاومت البرز - ملی حفاری اهواز/ سالن انقلاب کرج

در دیگر بازی هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۲ تیم مقاومت البرز و ملی حفاری اهواز مقابل هم قرار می‌گیرند. مقاومتی‌ها این فصل را فوق العاده شروع کردند. شاگردان فرهاد کشاورز امیدوار هستند که بتوانند این روند خوب را تا انتهای فصل ادامه داده و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم فوتسال مقاومت البرز تا قبل از شروع هفته چهارم با ۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد. از سوی دیگر ملی حفاری اهواز که فصل گذشته در دقایق پایانی موفق شد در لیگ برتر باقی بماند این فصل عملکرد چندان بدی نداشته است. به طوری که این تیم تا پایان هفته سوم لیگ برتر با ۳ امتیاز در رده نهم جدول جای دارد.

دیدار تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و ملی حفاری اهواز عصر شنبه از ساعت ۱۷ در سالن انقلاب کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.