سرهنگ سعید عالی پور گفت: کنترل آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی و افزایش ضریب امنیت عمومی، مقوله‌ای ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ سعید عالی پور، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در نشست علمی تخصصی که با حضور صاحب نظران و اساتید دانشگاه برگزار شد، گفت: پیش بینی و کنترل آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی و افزایش ضریب امنیت عمومی، مقوله‌ای ضروری و اجتناب ناپذیر است و شناخت مساله در واقع پیمودن نیمی از راه برای حل آن تلقی می‌شود.

او افزود: موضوعی که در این نشست به آن می‌پردازیم یکی از اصولی‌ترین و زیربنایی‌ترین محور‌های ارزشی نظام مقدس اسلامی است که امروز متاسفانه از ناحیه دشمنان انقلاب با اهرم‌های مختلف رسانه‌ای و ... مورد هجمه قرار گرفته و مشکلات فرهنگی و اجتماعی خاصی را برای جامعه به ویژه قشر جوان به وجود آورده است.

او مقوله عفاف و حجاب را جزء جدایی ناپذیر از فرهنگ اسلامی و فلسفه اصلی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مدیریت این بخش باید بسیار کارشناسی شده و با در نظر گرفتن شرایط خاص اقلیمی، اعتقادی و ارزشی هر منطقه باشد.

او مطرح کرد: شهرستان ایوان یک شهرستان مذهبی است و مردم آن بسیار نسبت به رعایت اصول معنوی و اعتقادی پایبند می‌باشند و این یک ثروت فرهنگی نهفته برای جامعه است به شرط اینکه اسیر دسیسه‌های دشمنان در از بین بردن این سرمایه‌های عظیم معنوی نشویم.

حاضران در این نشست با توجه به ظرفیت‌های شهرستان ایوان و همچنین نقاط ضعف و آسیب پذیری موجود به تحلیل موضوع پرداختند و در نهایت راهکار‌هایی کاربردی مبتنی بر همراهی و همسویی سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه و مردم در این حوزه ارائه شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.