جهادگران بنیاد ملی مهررسانان ایران در اردوی یک روزه مرکب خدمات تخصصی چند منظوره به بیش از هزار نفر در شهرک سعیدی کرمان ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا رفیعی مسئول برنامه‌ بنیاد ملی جهادی مهررسانان ایران گفت: در ادامه خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار، پایگاه‌های امدادی خدمات تخصصی چند منظوره مهررسانان ایران با همکاری فرماندهی انتظامی کرمان و شهرداری با مرکزیت فرهنگسرای ماه بنی هاشم در شهرک سعیدی حاشیه شهر کرمان اردوی یک روزه‌ای را برگزار کردند.

او افزود: پایگاه خدمات چندمنظوره پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی، روانپزشکی، مددکار، متخصص اعصاب و روان، روانشناس، حقوق دان، نخبگان فرهنگی و اجتماعی، متخصص درد، عصب و عضله، استعدادیابی و هدایت تحصیلی، متخصص کودک و نوجوان، مشاور خانواده و ازدواج و مشاوره اعتیاد با نقش آفرینی تعداد ۴۰ پزشک، پیراپزشک، مددکار، روانشناس، حقوقدان و تلاشگران سراپا عشق مهررسانان برگزار شد و خدمات ارزنده‌ای به مردم عزیز این منطقه ارائه شد.

رفیعی با بیان اینکه در این اردوی جهادی یک روزه که دیروز برگزار شد، به بیش از هزار نفر خدمات مختلف ارائه شد، افزود: دارو و انواع مکمل‌های غذایی و ویتامین‌ها و همچنین ۵۰۰ جلد کتاب نیز در این اردوی یک روزه  به مردم نیازمند منطقه اهدا شد.

او از جهادگران ، فرماندهی انتظامی استان کرمان و شهرداری شهر کرمان برای حمایت از این اردو قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار