بزرگترین محموله چوب‌ آلات قاچاق آذربایجان غربی که از شهرستان‌های اطراف و حومه قطع، بارگیری و در انباری در اطراف مهاباد دپو شده بود کشف و ضبط شد.

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با رصد شبانه روزی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و اخذ دستور قضایی، بیش از ۲۰۰ تن چوب آلات قاچاق دپو شده در یکی از انبار‌ها و کارگاه پالت سازی اطراف مهاباد کشف شد.

وی افزود: در این ارتباط یک متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی و همچنین انبار دپو و کارگاه پالت سازی توسط عوامل ذیربط پلمب شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بصورت رصد شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان و قاچاقچیان برخورد جدی خواهند کرد.

پاتو اضافه کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.