مدیر اداره آب و فاضلاب باغملک گفت: عملیات احداث خط انتقال آب به روستای مرغاب از توابع این شهرستان به طول ۵۰۰ متر در حال انجام است.

کردزنگنه، مدیر اداره آب و فاضلاب باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات احداث خط انتقال آب و آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی از جمله مرغاب از روز‌های قبل آغاز شده و هم اکنون با سرعت قابل توجهی در حال انجام است.

او با بیان اینکه در این عملیات حدود ۵۰۰ متر لوله از جنس گالوانیزه و پلی اتیلن ۲ و ۲.۵ اینچ از مخزن فلزی تا روستای مذکور مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: سال‌های قبل آب مورد نیاز اهالی روستای مرغاب با تانکر سیار و به صورت خانه به خانه تامین می‌شد که با انجام این عملیات آب مخزن از طریق تانکر سیار منتقل می‌شود و ۱۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

کردزنگنه با بیان اینکه با پایان عملیات احداث خط انتقال آب شرب در روز‌های آینده، پروژه وارد مدار می‌شود، اظهار داشت: پیگیری‌های عبدالله ایزدپناه، نماینده مردم باغملک، ایذه و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک، محمدرضا کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و حیاتی ناظر پروژه‌های شهرستان بی نظیر است و از همکاری و حمایت‌های آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.