رئیس دانشگاه آزاد گفت: ما باید به دنبال نوع جدیدی از یادگیری برویم که هم عمیق و هم مهارت افزا باشد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اظهار کرد: اگر داده های دانش آموزان و دانشجویان را تست کنیم، درمی یابیم که  ایام کرونا  به بچه‌ها یاد داد که چگونه داده ها را با هم اشتراک و افتراق کنند. ما باید برویم سراغ نوع جدید از یادگیری مثل عمیق، کاربردی و فایده محور و مهارت افزا و بستر ساز اشتغال. اگر سراغ این گونه آموزش ها نرویم ما کنش خود را از تنها مرجع آموزش بچه ها از دست می دهیم.

او افزود: بسیار جدی در مدرسه ای که الان بچه ها با آن سرو کار دارند اگر آنها در آموزش معلمان دچار اذیت شوند می توانند از فضای مجازی آن را به دست آورند. ما باید مربی محوری و ارتباط بین معلم و شاگرد را زنده نگهداریم تا شیرینی فضای حقیقی را بچه ها احساس کنند و گرنه بچه‌های ما تحت تاثیر فضای مبتنی بر مجازی قرار می گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: برای این عمل باید ترفندهای مخصوصی را بکار بگیریم. بایستی رفتار معلمانمان، دانشگاه ها و مدرسه ها تغییر کنند .اگر قرار باشد طبق روال های قبل سلف و خواب گاه ها را برای بچه ها آماده کنیم که آن ها به دانشگاه بیایند، آن وقت حضوری کمرنگ در دانشگاه ها خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
به داد کارکنان دانشگاه آزاد برسید
Iran (Islamic Republic of)
دکتر طهمورث شیری
۱۳:۲۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
دکترای فیزیک گرفته ، کارسیاسی میکنه ، مدیریت رو ول نمیکنه ، آموزش و تعلیم و تربیت تدریس میکنه ! مردی برای همه فصول و ذوالفنون !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
البته خیلی رفیق بازه
آخرین اخبار