مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:در شش ماهه اول سال جاری ۲۴ باشگاه ورزشی در کردستان به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۲۴ باشگاه ورزشی در کردستان به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی پلمب شدند،اظهار داشت:از این تعداد باشگاه پلمب شده ۲۰ مورد آن در شهر سنندج، ۳ مورد در شهرستان قروه و یک مورد آن در شهرستان سقز بوده است.

جولایی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶۲ مورد اخطاریه به باشگاه‌های سطح استان داده شده،افزود:۵۰ مورد از اخطاریه ها مربوط به باشگاه های سطح سنندج  و  ۱۱۲ مورد  آن نیز مربوط به شهرستان‌ها می‌باشد.

او  افزود:بازرسی‌ از این باشگاه ها توسط کارشناسان اداره ورزش و جوانان، معاونت غذا و دارو و هیات پزشکی ورزش استان  هفته‌ای ۲بار و هر بار از ۵ باشگاه بازرسی انجام می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در ادامه به لزوم رعایت نکات بهداشتی در سطح باشگاه های ورزش اشاره کرد و گفت: ما از باشگاه‌های ورزشی که در خط مقدم سلامت جامعه قرار دارند، انتظار داریم که به بهترین نحو  دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

در استان کردستان ۵۳۲ باشگاه ورزشی فعالیت دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.