به منظور تقویت پوشش رسانه‌ای در شهرستان مهدیشهر، از ۳ طرح توسعه و تقویت سیگنال رسانی دیجیتال و پایش از راه دور در صدا و سیمای مرکز سمنان بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا دهرویه سرپرست صداوسیمای مرکز سمنان گفت: با توجه به درخواست مردم شهرستان مهدیشهر برای بهره مندی با کیفیت از شبکه‌های سراسری از فرستنده دیجیتال بسته سوم مهدیشهر برای دریافت هشت شبکه با کیفیت HD راه اندازی شد.

به گفته  او ، طرح رله دیجیتال بسته اول و دوم روستای آرتد در شهرستان مهدیشهر نیز بطور همزمان برای ایجاد امکان دریافت شبکه‌های سراسری بصورت دیجیتال در این مناطق کوهستانی فراهم شد.

دهرویه تصریح کرد: با هدف پایش و بررسی برخط ایستگاه‌های فرستنده در استان نیز سایت مونیتوریتنگ در ۲۵ ایستگاه کم قدرت صداوسیمای استان سمنان نیز ایجاد و به بهره برداری رسید.

عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این آئین افتتاح، از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز سمنان بازدید و برای پیگیری و بررسی و رسیدگی به مشکلات فنی، تجهیزاتی و توسعه خدمات و پوشش شبکه‌ها قول همکاری داد.

در این مراسم فرماندار مهدیشهر و جمعی از مدیران صداوسیمای مرکز سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.