به تازگی در شبکه های اجتماعی، ویدئویی از پرسه زدن یک شیر در خیابان‌های شرق عربستان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از alarabiya؛ مرکز ملی حیات وحش عربستان (NCW) روز سه شنبه در توئیتی اعلام کرد:" شیری در خیابان الخبر عربستان یافت شده بود که با کمک مسئولان این مرکز به یک باغ وحش منتقل شده است".

در همین راستا، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد شیر در حال قدم زدن و مشاهده انسان‌ها در خیابان‌های شرق عربستان است. بر اساس گزارش روزنامه سعودی، حیوانات عجیب و غریب علیرغم مخالفت قانون موجود، همچنان حیوانات خانگی محبوبی در عربستان  هستند و  قیمت بالایی دارند.

براساس گزارش‌ها برخی از این حیوانات باعث آسیب رساندن به خانوادهای خود می‌شوند. در همین راستا یکی از قربانیان به العربیه گفت، در ۱۵ آوریل، یک مرد در ریاض توسط یک شیر که او را در اقامتگاه خصوصی نگهداری می‌کرد به قتل رسیده است.  در ادامه این مطلب، ویدئوی پرسه زدن این شیر در خیابان را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۵۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
این یه شیر ماده دستی انسانهاست یا یه شیر ناخوش احوال مریض است اگر نه اگه شیر دشت و جنگل و به صورت طبیعی وحشی بزرگ شده بود اولا این مرد جرات نداشت از خودروش پیاده شود یا از در خانش بیاد بیرون و تا حالا اون مرد رو گرفته بود تیکه پاره کرده بود داشت می خوردش . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .