دربرنامه سفر مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور او از تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی آبادان و افزایش خدمات کلینیک خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  میر هاشم موسوی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور در خرمشهر جلسه را با نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس و دیگر مسئولان محلی و استانی برگزار کرد.
موسوی مدیرکل تامین اجتماعی کشور در این نشست از اعطای ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای دریافت وام ۷ میلیون تومانی قرض الحسنه ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.
سید لفته احمدنژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر نیز در این نشست گفت: خرمشهر تا کنون یک بیمارستان تامین اجتماعی ندارد و از کمترین خدمات هم محروم است.
او از مدیرکل تامین اجتماعی کشور خواست برنامه‌ای برای احداث یک بیمارستان تامین اجتماعی در خرمشهر داشته باشند.
بدهی شهرداری خرمشهر به تامین اجتماعی
بدهی شهرداری خرمشهر به سازمان تامین اجتماعی از جمله بحث‌های مطرح شده در این جلسه بود.
رفع تملک اموال شهرداری از سوی تامین اجتماعی به دلیل بدهی‌های شهرداری به این سازمان از دیگر خواسته‌های نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بود.
رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در این نشست از مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور درخواست بخشودگی جرایم کرد و گفت: شهرداری خرمشهر بدهی به مبلغ ۱۷۳ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی دارد که درخواست می‌شود تا پایان سال لیست بیمه کارگران شهرداری به روز شود.
عبدالنی پورخلف ادامه داد: در صورت رفع جرایم، شهرداری آمادگی دارد ماهانه تا ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند.
خدمات تامین اجتماعی
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه این نشست در رابطه با خدمات این سازمان در خرمشهر گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت دقیق انجام نشده و پراکندگی در سطح کشور احساس می‌شود که در خرمشهر اینگونه است و سهم آن تنها یک کلینیک درمانی است.
موسوی افزود: در سفر امروز به خرمشهر بررسی‌های لازم انجام خواهد شد و تلاش می‌شود امکانات لازم برای تنها کلینیک خرمشهر بیشتر شود و خدمات آن برای خرمشهری‌ها به صورت ۲۴ ساعته ارائه خواهد شد.
او همچنین به راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی آبادان اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی تامین اجتماعی آبادان پیشرفت خوبی داشته و تا یک سال دیگر تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.