بازرس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان تامین اجتماعی آبادان از مهر آغازی دوباره خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سجاد سنگسری بازرس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از زیرمجموعه صندوق سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: پروژه بیمارستان سازمان تامین اجتماعی آبادان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از ابتدای مهر ماه بر اساس مناقصه و تجهیز کارگاه پیمانکار این طرح ادامه عملیات این پروژه آغاز می‌شود.

او افزود: عملیات ساخت  بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان تا ۱۴ ماه آینده به پایان می رسد و قرار است پس از رسیدن به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد عملیات تجهیز آن آغاز شود.


بیشتر بخوانید


او از اختصاص  ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی آبادان از آغاز ساخت این بیمارستان تا کنون خبر داد.

بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان در شان شهروندان نیست

سنگسری بیمارستان قدیم ۱۷ شهریور آبادان را در شان مردم این شهرستان ندانست و از انجام کار مطالعاتی بر روی این بیمارستان خبر داد و ادامه داد: از این بیمارستان در آینده به عنوان یکی از بیمارستان‌های حوزه گردشگری سلامت استفاده خواهد شد.

استفاده از جوانان بومی برای جذب نیرو در خط جدید شرکت ایرانول

او در این  سفر نشست مشترکی با مدیران عامل شرکت‌های ایرانول، پتروشیمی، نفت پاسارگاد، کشتی سازی اروندان و دیگر مجموعه‌هایی که زیر صندوق سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی هستند به منظور شناسایی و بررسی ظرفیت‌های جدید داشت.

سنگسری راه اندازی خط‌های جدید شرکت ایرانول را در آینده ای نزدیک یادآور شد و بیان کرد : با تفاهم ایجاد شده در بخش اشتغال برای جذب نیرو در خط جدید این شرکت  از نیروهای بومی و جوانان منطقه استفاده می شود.

 او با بررسی وضعیت حقوق کارگران این شرکت ها بر اجرای طبقه‌بندی شغل تاکید ویژه کرد و  از این پس مدیران عامل این شرکت‌ها ماه آینده طبقه‌بندی مشاغل اجرایی می کنند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.