آقازاده گفت: بازگشایی مشروط مدارس استان مرکزی در برخی مقاطع تحصیلی از آبان ماه امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: بازگشایی مدارس استان مرکزی در برخی مقاطع تحصیلی از آبان ماه مشروط بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

آقازاده افزود: طرح سواد حرکتی با تعامل و همکاری شهرداری و همچنین ارگان‌های ذیربط می‌تواند عملیاتی شود.

او اضافه کرد: طرح سواد حرکتی برای آمادگی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در سال‌های آتی، ایده مناسبی در راستای آموزش مهارت‌های بنیادین جسمانی و حرکتی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه صدور مجوز و همچنین نحوه فعالیت مهد‌های کودک از بهزیستی به آموزش و پرورش واگذار شده بیان کرد: باید مهد‌های کودک بخش خصوصی و زیر مجموعه ارگان‌ها با نظارت دقیق و اهداف مشخص دنبال شود.

حسین‌آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: واکسیناسیون دانش آموزان جامعه هدف استان در ۶ پایگاه تجمیعی اراک و پایگاه‌های سلامت شهرستان‌ها تداوم دارد.

حسین‌آبادی افزود: میانگین واکسیناسیون جامعه هدف در شهرستن خنداب با بالاترین میزان تزریق ۷۰ درصد و در شهر اراک ۵۰ درصد است که امید می‌رود تا پایان مهر ماه به بیش از ۸۵درصد برسد.

او اضافه کرد: تمامی مدارس روستایی استان مرکزی و همچنین کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب کلاس‌های ۱۵ نفره با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.