سخنگوی فدراسیون بدنسازی درباره حواشی رخ داده در این مجموعه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند روز گذشته حرف و حدیث‌هایی میان علی تبریزی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی رخ داد که پیرو حواشی ایجاد شده مسعود روشنی، سخنگوی فدراسیون بدنسازی گفت: طی روز‌های گذشته نامه‌ای از طرف یکی از اعضای هیئت رئیسه خطاب به ریاست فدراسیون ارسال شده که مدیر تیم‌های ملی را محکوم به مداخله در برخی از امور کرده بود؛ باید بگویم  رئیس فدراسیون بدنسازی همیشه پای مشاوره‌ها و درد دل‌های مسئولان کمیته‌ها خواهد نشست و به آن‌ها گوش می‌دهد.

او ادامه داد: در نهایت‌ تصمیم آخر را نصیرزاده، رئیس فدراسیون نسبت به صلاحدیدش می‌گیرد. در این شرایط که تیم ملی ما در اردو به سرمی برد و آرامش نسبی هم حاکم بر این اردو است، از تلاش های بی وقفه مدیر تیم‌های ملی است و باید این شرایط را به دلیل اهمیت این اعزام ملی حفظ کرد.

او افزود: البته قرار شد به زودی در نشستی با حضور طرفین، سوءتفاهم‌های ایجاد شده و برخی از شبهات مطروحه مورد بررسی قرار گیرند.

روشنی خاطرنشان کرد: تمام موارد فنی و احتمالی مدیریتی باید در چهارچوب اداری فدراسیون مورد بررسی قرار گیرد و این مهم در دستور کار تمام مسئولان این مجموعه صدق می‌کند.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی در پایان اعلام کرد: در مسیر پیش رو دشواری‌ها و موانعی وجود دارند که قطعا همدلی و هم بستگی‌ها می‌توانند این راه دشوار را هموار کرده و به مقصد نزدیک کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار