بازدید وزیر بهداشت و درمان از شهرستان گراش/مشکلات خیرین برای توسعه زیرساخت ها برطرف می شود

وزیر بهداشت و درمان برای بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی گراش وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پی سفر یک روزه ریاست جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت به عنوان نماینده رئیس جمهور جهت بازدید از شهرستان گراش در میان استقبال گرم امام جمعه، مدیران و معتمدین وارد این شهر شد.

در این سفر که حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز نماینده رئیس جمهور را همراهی می‌کرد.

عین الهی و همراهان با حضور در مرکز درمانی، آموزشی حضرت امیرالمومنین (ع) گراش نسبت به افتتاح بخش جدید شیمی درمانی و بخش رادیوتراپی این مرکز درمانی اهتمام کرد.

در آیین بهره برداری از بخش‌های مذکور که با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در خانه ملت، رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی نیز حضور داشتند، دکتر احمد عبدالهی رئیس دانشکده ضمن تقدیر از خیرین سلامت به بخشی از عملکرد مرکز درمانی و آموزشی حضرت امیرالمومنین (ع) و مراجعات بیماران از استان‌های همجوار به بخش‌های سرطان، رادیوتراپی و شیمی درمانی این مرکز و همچنین افزایش تخت‌های بخش‌های مذکور از ۱۰ تخت به ۲۲ تختخواب اشاره کرد.

او با بیان اینکه امیدواریم در سراسر کشور، خیرین به کمک حوزه سلامت و مردم بیایند، تصریح کرد: مشکلات خیرین برای توسعه زیرساخت ها برطرف می شود. وقتی خیرین وارد میدان شوند، دولت هم همراهی می کند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: یکی از توصیه های بنده، ورود خیرین به حوزه تولید است تا افراد بیکار، مشغول به فعالیت شوند. مثلا کارخانه ای در گراش تاسیس و محصولی تولید شود که در کشور عرضه شده و برای همه، یادآور نام گراش باشد.

دکتر عین اللهی یادآور شد: تشویق می کنیم که خیرین حتما به حوزه تولید وارد شوند. برای رونق تولید و شکوفایی اقتصاد، نیاز به برگزاری جلسات تخصصی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه ها است و خیرین می توانند سود تولید خود را به اقشار ضعیف و کم درآمد، بدهند.

دکتر سید جواد محقق معاون درمان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان اظهار کرد: هزینه هر دو بخش افتتاح شده ۱۰ میلیارد تومان، خرید دستگاه رادیوتراپی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو و هزینه تجهیزات شیمی درمانی را ۲ میلیارد تومان و هزینه تجهیزات بخش رادیوتراپی نیز ۲ میلیارد تومان اعلام و دستگاه رادیوتراپی این شهرستان را ازمجهزترین دستگاه‌های روز دنیا برشمرد که توسط خیرین سلامت تهیه شده است.

دکتر عین الهی و همراهان پس از افتتاح این پروژه‌ها عازم شهرستان‌های اوز و خنج شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۰۲ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
سلام از شما خواهشمند است ازسازمان حج وزیارت بپرسید که قولی که رییس سازمان حج وزیارت برای از سرگیری بعد پایان صفر از سرمیگیرند کی هستش من حتی یک بار به کربلا نرفتم لطفا از ایشان درخواست کنید زودتر کاروانهای ثبت نامی راه بیندازن
اجرتان با امام حسین (ع)
آخرین اخبار