رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: کارخانه ایران کولای این شهرستان توانسته زمینه اشتغال ١١٠ نفر را بصورت مستقیم فراهم کند.

مهرداد طاهری  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: کارخانه ایران کولای ایرانشهر یکی از واحدهای تولیدی جنوب استان سیستان و بلوچستان نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال در منطقه دارد.

وی افزود: این واحد تولیدی از ٢٠ سال پیش تاکنون به فعالیت مشغول و زمینه اشتغال بیش از ١١٠ نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است.

رییس اداره صمت ایرانشهر بیان کرد: کمبود سرمایه در گردش موجب شده این واحد تولیدی با مشکلاتی مواجه شود که از سوی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۵٠ میلیارد ریال به این واحد تولیدی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه هم اینک ۲ خط تولید نوشابه و آب معدنی کارخانه ایران کولا فعال است گفت: خط ماءالشعیر این واحد تولیدی به دلیل عدم سرمایه در گردش تعطیل است که با تزریق تسهیلات جدید در آینده نزدیک فعال می‌شود.

نصیر دانشمند مدیر عامل شرکت ایران کولا نیز گفت: ١٢٠ میلیارد ریال در این واحد تولیدی سرمایه گذاری کردم تا نقشی در رونق تولید و اشتغال منطقه داشته باشم.

وی افزود: این واحد تولیدی از سوی سرمایه داران بومی منطقه دایر شده بطوریکه ٢٠ سال است چرخ آن می‌چرخد.

دانشمند بیان کرد: در صورت حمایت دولت از این واحد تولیدی شاهد افزایش تولید و ایجاد اشتغال بیش از ٢٠٠ نفر در شرکت ایران کولا خواهیم بود.

دهقان عضو هیات مدیره شرکت ایران کولا هم گفت: چندین سال است که برای دریافت سرمایه درگردش پیگیر هستیم اما متاسفانه برخی از مسوولان بویژه بانک‌ها همکاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ای کاش تمام مسئولین مثل جناب دانشمند به فکر مردم بودند
آخرین اخبار