ملی پوش تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت طلایی پوشان در آستانه بازی‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن، ملی پوش تیم فوتبال سپاهان در حاشیه دیدار دوستانه این تیم با نساجی درباره شرایط طلایی پوشان اصفهان اظهار کرد: امروز آخرین بازی دوستانه خودمان را قبل از شروع لیگ برتر برگزار کردیم. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است. سال گذشته شروع خوبی نداشتیم، اما هدف ما این است که امسال در شروع لیگ بتوانیم امتیازات بالایی کسب کنیم. این بازی دوستانه هم بازی خوبی بود و من ۶۰، ۷۰دقیقه بازی کردم. امیدوارم که بتوانیم اولین بازی را با ۳ امتیاز پشت سر بگذاریم.

نورافکن درباره تساوی مقابل کره جنوبی بعد از ۱۰ برد متوالی گفت: در مورد عملکرد تیمی نظر شخصی من این است که ۲، ۳ موقعیت صد در صد داشتیم که گل نشدند. در نیمه دوم فوق العاده خوب بودیم و به خوبی به بازی برگشتیم و بعد از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم. نمی‌دانم که از چه کلمه‌ای استفاده کنم؛ برایم شگفت انگیز است که بعضی باز هم از تیم ملی انتقاد می‌کنند. البته باز هم می‌گویم که این نظر شخصی من است. دوست دارم که همیشه پشت تیم ملی را خالی نکنند؛ تیم ملی باشگاه نیست و بحث کلیت است. جا‌هایی دیده ام که از سرمربی تیم ملی هم انتقاد می‌شود، اما از تیمی که اول جدول است، انتقاد سازنده کنند.

بحث تیم ملی فوتبال مطرح است

او افزود: بحث تیم ملی است، نه شخص. انتقاد خوب را می‌پسندیم و خودم هم دوست دارم از من انتقاد شود. نصف بازیکنان کره جنوبی در بهترین باشگاه‌ها بازی می‌کنند، چند توپ ما به گل نرفت و مساوی گرفتیم. می‌توانستیم بازی را ببریم. اکنون اول گروه هستیم و امیدوارم که همین روند را در ۲ بازی خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه حفظ کنیم. اصلا نباید این تیم‌ها را دست کم بگیریم تا امتیازات خوبی در خارج از خانه کسب کنیم.

عملکرد خوبی در بازی با تیم ملی امارات نداشتم

نورافکن درباره انتقاداتی که در مورد بازی با امارات از او شد، اما در بازی با کره جنوبی عملکرد خوبی داشت، گفت: در مورد عملکردم در بازی با کره جنوبی باید بگویم که من تاثیر چندانی در روند بازی نداشتم. البته در همان نیم ساعت، چهل دقیقه که در زمین بودم سعی کردم نمایش همیشگی ام را داشته باشم. بچه‌ها هم فوق العاده بازی کردند. البته در آخرین لحظه می‌توانست بازی برگردد. بازی‌های بزرگ این گونه است و اگر حواسمان به همه چیز نباشد، می‌تواند مشکل ساز باشد. من در مورد بازی با امارات هم گفته بودم که از نظر شخصی عملکرد خوبی نداشتم و به دنبال جبران بودم. البته نه این که عملکردم بد بود، این یک حس شخصی بود. مطمئنا وقتی در تیم ملی بازی می‌کنیم، فراتر از باشگاه است و باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. من هم به دنبال این بودم که مقابل کره جنوبی بهترین بازی ام را انجام دهم که خدا را شکر این گونه شد.

کره ای‌ها از تماشاگران ما می‌ترسند

ملی پوش سپاهان درباره تاثیر نبودن تماشاگران در بازی با کره جنوبی گفت: کره ای‌ها از تماشاگران ما می‌ترسند. من این را شنیده ام. مطمئن باشید وقتی در ایران مقابل ۸۰ هزار نفر بازی می‌کنند، برای آن‌ها دردسرساز است و به ما کمک می‌کند. ما از این نکات مثبت باید استفاده کنیم، اما برعکس استفاده نمی‌کنیم. تا ۲۰ روز قبل بازی تماشاگر داشتیم، اما اتفاقاتی افتادند که همه چیز لغو شد. صحبت کردن در این مورد در حیطه کاری من نیست؛ اما در بازی با امارات هوادارانشان برای خود ما مشکل ساز شدند. حضور تماشاگر خیلی می‌تواند کمک کند.

نورافکن درباره شرایط سپاهان و قرار گرفتن این تیم در بین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و یکم گفت: به نظر من مهره بازی نمی‌کند. اصل این است که با ۲ برابر توان و تمرکزمان نگذاریم پرسپولیس دوباره قهرمان شود. کار سختی است؛ پرسپولیس تیم خوبی است. به طور حتم ما نسبت به پارسال باید بهتر کار کنیم. باز هم می‌گویم مهره بازی نمی‌کند، تیم است که نتیجه خوب می‌گیرد و امیدواریم که بعد از ۴-۵ سال طلسم شکنی کنیم و قهرمان شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۱:۳۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
نور اکفن نورافکنتو روشن کن ببین چه گلی برای تیم کاشتی با دو کارت زد و اخراج که حالا بزگتر از دهان از مانع قهرمانی میگی کاکل پشت سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
با اون گلها خریداری شده و داوریها عجیب و گلهای افسایدی که براتون میگرفتن بایدم دنبال قهرمانی باشید وگرنه پارسال شله جز پنج تای اولم نبود چه برسه نایب قهرمانی
-
محمود
۰۹:۳۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
جوجه را آخر پاییز میشمارن
آخرین اخبار