آخرین لحظات زندگی زن ماجراجو + فیلم

زنی که با پرش از ارتفاع زیاد قصد یک ماجراجویی خطرناک را داشت جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است آخرین لحظات زندگی یک زن جوان اهل قزاقستان را به تصویر می‌کشد. این زن که مادر سه فرزند بود با پرش از ارتفاع ۸۲ پایی پشت بام یک هتل قصد ماجراجویی داشت که به علت یک خطای محاسباتی و برخورد با دیوار هتل جانش را از دست داد.

به گزارش رسانه‌های محلی قزاقستان «یوگنیا لئونتیوا» ۳۳ ساله در حالی که قصد انجام پرشی شبیه به پرش بانجی را داشت بر اثر سقوط به پایین جان باخت. سقوط مرگبار این زن که گفته می‌شود یک پرنده باتجربه بوده در یک فیلم گردشگری ثبت شد. در این فیلم شخصی که شرایط پرش را برای این زن آماده می‌کند نیز دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد او روی لبه پشت بام هتل رفته و به پایین پرش می‌کند. صحنه سقوط دردناک این زن و برخورد وی به دیواره هتل در فیلم اصلی حذف شده است. در ویدئوی منتشر شده تعدادی از شاهدان عینی که قصد تماشای پرش این زن را داشتند در مقابل هتل دیده می‌شوند.

این زن بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت. با این حال مرگ این زن حین عمل جراحی اعلام شد. یک سخنگوی بهداشت محلی در این باره گفت: «با وجود اقدامات پزشکی در حال انجام، بیمار فوت کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
چه جوی هم گرفته بود کمی درنگ نکرد لااقل اشهدش رابخونه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۲ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
پرید تو آغوش مرگ دنیایی و به جهان آخرت رفت کاملا مشخصه که همش بخاطر شهرت و کسب درآمد بیشتر و فرار از فقر نکبت و تهی دستی و ساپرد کردن فرزندانش دست به اینچونین ریسکهای پر خطری زده و جانش را برای شهرت و کسب درآمد بیشتر و ساپرت کردن فرزندانش برای رفاه فرزندانش از دست داد الله اعلم که در جهان باقی آخرت اهل بهشت می شود یا جهنم خداوند جل جلاله صاحب اختیار بهشت و جهنم است و باید آن کارفرمایی که او را به چونین کارهای خطرناکی واداشته بوده برای بیزینس پر سودش خسارت کاملش را به فرزندانش بپردازد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
کسب درآمد برای فرزندانش؟؟!!!! نه بابا اینطور نیست این فقط ایرانه که وضع اقتصادیش خرابه در بقیه دنیا رفاه کامل و بیش از اندازه برقرار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
چشم میگم اطاعت امر میکنن وخسارت میپردازن شما نگران نباش غصه نخوریها افرین پسر خوب