رئیس اداره زندان کاشان گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۵۳ زندانی جرائم غیرعمد در کاشان از زندان آزاد شدند.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محسن محبوبی رئیس اداره زندان کاشان ضمن اشاره به اختصاص بیش از ۷ میلیارد ریال ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کاشان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری ۵۳ زندانی جرائم غیرعمد در کاشان از زندان آزاد شدند.

 وی  ضمن اشاره به سنت پسندیده آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان کاشان اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در این زمینه طی شش ماهه نخست سال جاری ۵۳ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

رئیس اداره زندان کاشان با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اختصاص داده شده است، افزود: از این میزان ۴۰۰ میلیون ریال توسط ستاد دیه، کمیته امداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال، خیریه امام موسی کاظم یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال و انجمن حمایت از زندانیان ۳۵۰ میلیون ریال اختصاص دادند.

رئیس اداره زندان شهرستان کاشان با بیان اینکه چهار میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال نیز توسط خیران این شهرستان اختصاص داده شده است، ابراز داشت: سنت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سنت پسندیده و حسنه‌ای است که در کاشان رخ داده است.

وی با بیان اینکه با نهادینه‌سازی این فرهنگ پسندیده آثار و برکات آن به جامعه باز می‌گردد، گفت: بازگشت سرپرستان یک خانواده به کانون این نهاد مقدس آثار و برکات بسیار زیادی برای جامعه به دنبال دارد و خیران و موسسات خیریه در این زمینه نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار