گوشی هوشمند Black Shark ۴S Pro فردا، پنجشنبه با +Snapdragon ۸۸۸ و شارژر ۱۲۰ واتی بهبود یافته عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، فردا از دو گوشی هوشمند Black Shark ۴S رونمایی می‌شود. مدل جدید Pro به جمع گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون +۸۸۸ ملحق می‌شود و همچنین در بین سایر پیشرفت‌ها از ذخیره سازی سریع تری برخوردار می‌شود.

گوشی Black Shark ۴S Pro از شارژر سریع ۱۲۰ وات برای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خود، درست مانند نسخه قبلی پشتیبانی می‌کند. با این حال، با برخی از بهینه سازی‌ها، Black Shark موفق شد در ۱۵ دقیقه به شارژ کامل برسد (قبلاً ۱۷ دقیقه طول می‌کشید) زمان شارژ ۰ تا ۵۰ تنها ۵ دقیقه است.

Black Shark وعده بهبود‌های عظیم در تجربه صوتی را نیز می‌دهد. بخشی از آن از خود گوشی تامین می‌شود، گوشی Black Shark ۴S Pro باید قهرمان فعلی (مدل قبلی خود، ۴ Pro) را در نمودار کیفیت صوتی DxOMark کنار بگذارد.

گوشی هوشمند Black Shark ۴ S Pro

این شرکت همچنین فردا هدست بی سیم True را رونمایی می‌کند. این دستگاه برای بازی با تراشه سفارشی بهینه شده است که تأخیر تا ۳۰ میلی ثانیه را وعده می‌دهد.

همانند دوگانه اصلی Black Shark ۴، مدل‌های S دارای صفحه نمایش سامسونگ E۴ AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۷۲۰ هرتز و همچنین محرک سخت افزاری هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار