شیائومی گوشی مخصوص بازی خود را روانه بازار می‌کند

شرکت شیائومی قرار است گوشی هوشمند جدید گیمینگ خود که به یک صفحه تخت OLED مجهز است را رونمایی و عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل Redmi چند ماه پیش تلفن بازی‌های آینده این شرکت را معرفی کرد و از آن زمان اطلاعات مشخص نشده است. شرکت Black Shark از زیر مجموعه‌های شیائومی اخیراً تلفن هوشمند مخصوص بازی خود به نام Black Shark 4 و 4 Pro را به بازار عرضه کرده است. با این حال، ردمی دیگر زیرمجموعه شیائومی در حال برنامه ریزی برای ورود به بخش تولید گوشی‌های مخصوص بازی است. متأسفانه از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه فاش نشده است.


بیشتر بخوانید


استفاده از صفحه تخت OLED و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری

طبق شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند قرار است از یک صفحه تخت OLED با سوراخی برای دوربین سلفی استفاده کند. این موضوع شبیه به همان چیزی است که در Mi 11 و Redmi K40 مشاهده شده است. همچنین نشان داده شده که این محصول به صفحه E4 سامسونگ تجهیز خواهد شد و تراشه آن نیز می‌تواند MediaTek Dimensity 1200 باشد. در قسمت باتری، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند بازی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کندکه ظرف ۳۰ دقیقه شارژ کامل را تحویل می‌دهد.

قسمت جالب اینجاست که تلفن هوشمند مخصوص بازی Redmi ممکن است دارای دکمه‌های شانه فیزیکی برای تجربه بهتر بازی باشد. این همان چیزی است که در سری Black Shark 4 نیز دیده شده است. این گوشی دارای دکمه‌های شانه جمع شونده است که می‌تواند باز شده و به داخل بازگردد.

Redmi گوشی مخصوص بازی خود را روانه بازار می‌کند

قیمت گوشی هوشمند گیمینگ Redmi ممکن است حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ CNY (تقریباً ۲۲۰۰۰ پوند - ۲۸۰۰۰ پوند) باشد که همین امر می‌تواند آن را به مقرون به صرفه‌ترین تلفن هوشمند مخصوص بازی در صنعت ساخت تلفن تبدیل کند. با این حال، شیائومی ردمی هنوز در مورد زمان عرضه این دستگاه و اطلاعات بیشتری درباره جزئیات آن صحبتی نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار