شارژ کامل گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ در ۱۵ دقیقه

اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید شیائومی خبر از امکان شارژ شدن آن در مدت ۱۵ دقیقه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی Xiaomi Black Shark ۴ Pro مطابق نمونه عکس به اشتراک گذاشته شده، یک دوربین سه گانه با هوش مصنوعی دارد. گوشی Black Shark ۴ Pro شیائومی که هنوز عرضه نشده است، دارای یک دوربین سه گانه خواهد بود. این اطلاعات از یک نمونه دوربین به دست آمده که مدیر عامل بلک شارک، لو یوژو آن را به اشتراک گذاشته است.

دوربین مجهز به هوش مصنوعی بلک شارک 4 

تصویری که پایین‌تر می‌بینید مربوط به طلوع خورشید است و دارای یک علامت دوربین سه گانه دارای هوش مصنوعی بلک شارک ۴ پرو است. لو یوژو در ادامه گفت که به زودی Black Shark ۴ Pro به بازار عرضه می‌شود.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از کنسول گوگل پلی، گواهینامه ۳c، TENAA و Geekbench، ما می‌دانیم که Black Shark ۴ دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژر ۱۲۰ وات است که می‌تواند در عرض ۱۵ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد شارژ کامل برسد. همچنین یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی و یک پردازنده با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ برای Black Shark ۴ و اسنپدراگون ۸۸۸ برای Black Shark ۴ Pro ارائه خواهد شد.

گوشی بلک شارک ۴

احتمالا طبق معمول این گوشی ویژگی هایی شامل حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما و فشارسنج را هم در خود خواهد داشت.

بر اساس اسناد، TENAA شاخه بازی شیائومی، در حال آماده سازی دو گوشی جدید از Black Shark برای عرضه به بازار است. جالب است بدانید Black Shark (بلک شارک) به معنی کوسه سیاه است. خط تولید بلک شارک همواره گیمر‌ها و علاقمندان به بازی را با گوشی‌های عالی و بی نظیرش شگفت زده می‌کند ، اما این دوست داران باید تا رونمایی از این گوشی جدید صبر کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار