عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تشريح حركت هاي نيروهاي فتنه گر و معاند در آستانه انتخابات، گفت: مخالفان نظام براساس يك نقشه چند ضلعي برای به چالش کشاندن انتخابات در حركت هستند؛ لذا تبعيت از منشور جامعتين و مرجعيت راه را براي ايجاد هرگونه فتنه و آفت مسدود مي كند.

آيت الله عباس كعبي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نكات تبيين شده در منشور جامعتين، گفت: اين منشور كه با همفكري مرجعيت تنظيم شده است، نقش مهمي در ترويج تفكر اصولگرايي و وحدت آفريني در آستانه انتخابات مجلس نهم دارد.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، ادامه داد: تفكر اصولگرايي توسط نخبگان سياسي و چهره هاي شناخته شده جامعه روحانيت و جامعه مدرسين تدوين شده كه دنباله روي از اين تفكر، مردم را در شكل گيري مجلس نهم به عنوان يك پايگاه ارزشي در جامعه، ياري مي كند.
وي با بيان اينكه در آستانه انتخابات مجلس نهم همه نيروهاي اصولگرا بايد به وحدت حداكثري فكر كنند، تصريح كرد: وحدت، بصيرت و تبعيت از ولايت، شعارهايي است كه راه را براي اصولگرايان در تقويت و گسترش آرمان هاي انقلاب اسلامي و تشكيل مجلسي خدمتگزار و عدالت محور روشن مي كند.
كعبي با اشاره به بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه، گفت: همانطور كه در شكل گيري انقلاب اسلامي ايران روحانيت نقش ارزنده اي داشتند، در كشورهاي اسلامي هم مي بينيم كه مردم با توجه به حركت هاي مرجعيت و تفكر اسلامي، دست به جنبش اسلامي زدند.
وي افزود: ملت ايران همواره در فراز و فرودهاي انقلاب اسلامي با تأسي به دين اسلام و توجه به منويات روحانيون برجسته، پيروز و سربلند بوده اند و در انتخابات مجلس نهم، بار ديگر با‌ آرمان هاي نظام و مرجعيت تجديد پيمان مي كنند.
اين فعال سياسي ترويج منشور اصولگرايي را حايز اهميت دانست و خاطرنشان كرد: منشور تدوين شده از سوي جامعتين راه را براي نفوذ جريانات فتنه انگيز در آستانه انتخابات مجلس نهم مي بندد و نيروهاي ارزشي دلسوز نظام را به مردم معرفي مي كند.
كعبي در تشريح حركت هاي نيروهاي فتنه گر و معاند در آستانه انتخابات، گفت: مخالفان نظام براساس يك نقشه چند ضلعي در حركت هستند. گروهي تلاش مي كنند در آستانه انتخابات دست به فتنه و آشوب داخلي بزنند، عده اي مي خواهند امنيت انتخابات را به چالش بكشند و برخي هم به دنبال مشاركت حداقلي در اين حركت عظيم سياسي كشور هستند.
وي در مورد شعارهاي فتنه گران احتمالي انتخابات مجلس، خاطرنشان كرد: فتنه گران انتخاباتي اين بار هم با تابلوي جريان هاي ديگر و يا كانديداهاي مستقل وارد عمل شده اند و تلاش مي كنند به هر طريق ممكن به مجلس ورود پيدا كنند.
وي نسبت به حركت هاي مرموز دو جريان فتنه و انحرافي هشدار داد و تصريح كرد: مردم انقلابي با پيروي از ولايت فقيه و توجه به روحانيت بايد مراقب تحركات اين دو جريان ضد انقلاب باشند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، تاكيد كرد: فتنه گران تلاش مي كنند تا با اختلاف افكني ميان نيروهاي اصولگرا، نظم و امنيت انتخابات را با تحريك مردم، زير سوال ببرند و اين در حالي است كه توجه به منشور جامعتين و مشروعيت روحانيت، انتخابات مجلس نهم را در مقابل آفت هاي احتمالي مصون مي كند./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار