نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه سرخ در مجلس به انتقاد از واکسیناسیون اجباری دانش آموزان پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه سرخ در مجلس یازدهم در تذکر آیین نامه‌ای داخلی مجلس گفت: تذکر من درباره واکسیناسیون اجباری کرونا است. واکسن زدن اجباری قطعا مضر است. دغدغه‌ی پدر و مادرها که این روزها به ما نمایندگان مجلس منتقل می شود نسبت به موضوع واکسن اجباری دانش آموزان است. 

نیک بین افزود: اجبار کردن مردم برای واکسن کار غیر عاقلانه ای است و دلایلی نیز برای این امر وجود دارد.  دلیل اول اینکه واکسن درمان قطعی نیست و تاکنون عوارض زیادی داشته و بعد از دو دوز تزریق واکسن هم ابتلا به کرونا به فور وجود داشته است. 

این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: اگر فردی می گوید دلیل تزریق واکسن برای جلوگیری از انتقال کرونا است در پاسخ به او باید گفت که با فاصله گذاری  اجتماعی ورعایت شیوه نامه ها هم می شود جلوی این انتقال کرونا را گرفت.

 نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوه سرخ در مجلس بیان کرد: واکسن راه قطعی نیست و راه های دیگری نیز  برای جلوگیری از کرونا وجود دارد.

قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این نماینده اظهار کرد: بیان موضوع واکسن از تریبون مجلس کار درستی نیست؛ زیرا قواعد پزشکی مسائل خاص خودش را دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار