دزفولی گفت: علیرغم تاثیری که واکسن کرونا در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری دارد، اما استقبال از تزریق واکسن در حمیدیه مطلوب نیست.

امین دزفولی، مدیر شبکه بهداشت و درمان حمیدیه درخصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: واکسیناسیون عموم افراد جامعه علیه بیماری کرونا در ریشه کنی این بیماری بسیار مهم است، اما استقبال خوبی از آن نمی‌شود و تعداد دانش آموزانی که برای واکسن کووید-۱۹ مراجعه می‌کنند، مطلوب نیست.

او با بیان اینکه واکسن‌های برکت، سینوفارم و آسترازنکا در حمیدیه موجود است و کمبودی وجود ندارد، افزود: در حال حاضر ۳ مرکز در سطح شهرستان شامل؛ یک پایگاه واکسیناسیون در بازه زمانی ۸ صبح تا ۸ شب، یک درمانگاه خصوصی نیز در شیفت صبح و کانون بانوان نیز در تزریق واکسن کووید-۱۹ مشارکت دارند.

دزفولی درخصوص تزریق واکسن کرونا در مناطق روستایی بیان کرد: همه مراکز جامع سلامت در روستا‌های شبیشه، حلاف و گمبوعه در شیفت صبح و ۱۷ خانه بهداشت نیز عملیات واکسیناسیون را انجام می‌دهند، ضمن اینکه نیرو‌های بسیج، ارتش، بخشدار مرکزی حمیدیه، فرماندار شهرستان، دهیاران و شورا‌های روستا در امر واکسیناسیون همکاری بسیار خوبی دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان حمیدیه با بیان اینکه بیماری کرونا روندی سینوسی دارد و آمار ابتلا و مرگ و میر آن دچار افت و خیز می‌شود، اظهار داشت: روند ابتلا به کووید-۱۹ در پس تزریق واکسیناسیون کاهش چشمگیری داشته و در این شرایط تاثیر فوق العاده واکسن نمایان شده است، به همین دلیل از مردم و گروه‌های سنی واجد شرایط خواهشمندیم به شایعه‌ها در خصوص واکسن توجه نکنند و با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون و دریافت واکسن کرونا در ریشه کنی این بیماری مهلک کمک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.