شنبدی گفت: با توجه به اینکه آموزش‌های حضوری مدارس از ۱۵ آبان ماه آغاز می‌شوند، اما استقبال دانش آموزان بندر امام از واکسن کرونا رضایت بخش نیست.

محمد شنبدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با ابراز نگرانی از استقبال نکردن دانش آموزان از تزریق واکسن کووید ۱۹ گفت: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، سند ملی واکسیناسیون و هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده با مدیران آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر، از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ واکسیناسیون در مدارس تعیین شده این شهرستان آغاز شده است.

او افزود: با توجه به اینکه از ۱۵ آبان ماه امسال مدارس بازگشایی خواهند شد و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند، درصد دانش‌آموزان واکسیناسیون شده در شهر بندر امام خمینی (ره) رضایت بخش نیست و تزریق واکسن کرونا بین آن‌ها کمرنگ شده و این موضوع نگرانی کننده است.

شنبدی در ادامه از مسئولان شهر و آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) خواست تا با تشویق اولیا و دانش آموزان، نسبت به ترغیب آن‌ها برای دریافت واکسن کووید-۱۹ ضمن همکاری با شبکه بهداشت و درمان، به تسریع در امر واکسیناسیون اهتمام ورزند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.