استاندار اردبیل گفت: مشکلات ۷ واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌هایی برای حل مشکلات این واحد‌ها ارائه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در چهل و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل گفت: براساس تفاهم صورت گرفته بین بانک‌های عامل و واحد‌های تولیدی، بایستی مسائل پیش پا افتاده بصورت جدی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در کارگروه‌های استانی پیگیری و نتایج آن در جلسات آتی ستاد تسهیل ارائه گردد.

او با تاکید جدی به مدیران عامل بانک‌های استان اظهار کرد: بایستی هرچه سریعتر مسائل طرح شده در جلسه بخصوص مساله سرمایه در گردش و بدهی واحد‌های تولیدی در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد.

استاندار اردبیل گفت: چنانچه در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را نمی‌دهد سیستم باید در خدمت انسان باشد و می‌توان با تفاهم و همکاری و رعایت همه جوانب، سیستم را به نفع مردم و جوانان تغییر داد بصورتی که باعث اشتغال پایدار گردد.

عاملی بیان کرد: هرکاری راهی دارد همه‌ی ما موظف هستیم برای هر مشکلی مخصوصا مشکل واحد‌های تولیدی باید راه حلی پیدا کنیم و یا راهی جدید بسازیم که امکان عبور از مشکلات را با همکاری و تفاهم کلیه مسوولین استانی امکانپذیر نماید.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه دستور جلسه را بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در خصوص سرمایه در گردش، مالیات، بیمه تامین اجتماعی، حریم راه، ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و تعیین تکلیف بدهی واحد‌های تولیدی با بانک‌های عامل را تشریح کرد.

در این جلسه مسائل و مشکلات ۷ واحد تولیدی در خصوص تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، مجوز احداث، تمدید قرارداد زمین و صدور بلامانع، طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحد‌های مذکور اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.