فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در دیدار صمیمانه با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از هنرمندان استان گفت: هنرمندان می‌توانند معلمان اخلاقی جامعه باشند و با رفتار و گفتار خود فرهنگ جامعه را تعالی بخشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی ازهنرمندان و بازیگران تئاتر استان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با سردار "احمد طاهری" دیدار و ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا از زحمات تمامی کارکنان سخت کوش پلیس استان قدردانی کردند.

سردار "احمد طاهری" در دیدار  تبریک فرارسیدن ماه پر خیر و برکت ربیع الاول گفت: دکترین و راهبرد ما در مجموعه نیروی انتظامی تقویت دیدگاه جامعه محوری و مردم محوری است و تلاش بر این است که با تغییر رویکرد تهدید محوری به جامعه محوری با تکیه بر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، افزود: همه مردم در نگاه و منظر پلیس یکسان هستند، ناجا در خدمت رسانی به مردم قائل به هیچ گونه تبعیضی نیست و پلیس یار مهربان همه مردم است؛ برخورد سلبی پلیس تنها مشمول حال افراد خلافکاری است که کمتر از یک درصد افراد جامعه را تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس استان عنوان داشت: هنرمندان از روحیه‌ای بسیار حساس و ظریف برخوردارند و مسائل اجتماعی را با نگاه خاص خود رصد می‌کنند که می‌توانند به عنوان پلیس افتخاری در مسائل اجتماعی و فرهنگی با پلیس همکاری خوب و فعالی داشته باشند.
وی افزود: هنرمندان می‌توانند معلمان اخلاقی جامعه باشند و با رفتار و گفتار خود فرهنگ جامعه را تعالی بخشند و از سوی دیگر با هنرنمایی خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری ایفا کنند.

سردار طاهری تصریح کرد: دل ما برای همه آحاد جامعه می‌تپد و بدانید که پلیس یار و یاور همه اقشار اجتماعی من جمله هنرمندان محترم است.

گفتنی است:  هنرمندان حاضر در جلسه ضمن قدرانی از زحمات تمامی کارکنان انتظامی استان در تأمین امنیت مطلوب در خطه سیستان و بلوچستان گفتند بدون شک امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون پاک بزرگ مردانی است که بی هیچ انتظاری از همه دلبستگی‌های خود گذشتند و اجازه جولان را به اشرار و مخلان امنیت عمومی ندادند از این رو باید تلاش کنیم که در فعالیت‌های هنری خود حرمت شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تنها منادی اسلام ناب محمدی (ص) است را پاس بداریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار