فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از بزرگان و علمای دینی اهل سنت شهر زاهدان نقش بزرگان و علمای دینی را در یاری رساندن به نیروی انتظامی در تحقق امنیت جامعه غیر قابل انکار دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت ربیع الاول، نقش بزرگان و علمای دینی را در سوق دادن و هدایت مردم در اجرای قانون و رعایت مقررات نقشی سازنده و مهم خواند.

وی افزود: امروز در مقوله امنيت، كمك و هم فكري بزرگان و به خصوص علمای دینی مي تواند راهگشا باشد، ما همواره اين تجربه را در سطح استان داشته ايم كه هرگاه در مشكلات عديده اجتماعي، عالمی يا فرد با نفوذي وارد ميدان عمل شده است، مسائل به آساني و سریع تر حل و فصل گردیده است.

سردار طاهری در بخش ديگري از سخنان خود به نقش هدایتگری مردم توسط علمای دینی اشاره کرد و گفت: علماي ديني در سخنراني ها و محافل مذهبی خود می تواند، آحاد شهروندان را به همکاري و هم ياري با پليس دعوت کنند، تا پليس بتواند بهتر و سريع تر خدمات انتظامي خود را به مردم ارائه دهد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: خدمتگذاران مردم در نیروی انتظامی مفتخرند که با افزایش تعاملات خود با علمای دینی چه علمای محترم اهل سنت و چه علمای اهل تشیع ،وحدت و همدلی بین مردم استان را بیش از پیش مستحکم تر کنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تشکر از علمای محترم مسجد مکی زاهدان برای حضور در جمع خادمان مردم در نیروی انتظامی، افزایش جلساتی این چنین را مایه دلگرمی و تقویت روحیه دینی و جهادی کارکنان سخت کوش انتظامی استان دانست.
در ادامه این دیدار نماینده علمای مسجد مکی زاهدان با اشاره به اهميت امنيت از منظر قرآن و روايات اسلامي گفت: بدون شک اين نعمت بزرگ یعنی امنيت و حفظ آرامش در جامعه به برکت خون شهدا و عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مديران و کارکنان خدوم نيروی انتظامی و ديگر نیروهای امنيتی تحقق پيدا مي كند.

وي افزود: در اينجا لازم مي دانیم از فرمانده دلاور، ولايي و انقلابي نيروي انتظامي استان سردار "احمد طاهری" و همرزمان پرتوان و زحمتكش وی كه در برقراري نظم و امنيت شايسته جنوب شرق كشور مسئولانه و متعهدانه وظايف و ماموريت هاي خود را انجام داده اند تشكر كنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما همه قدر دان نيروي انتظامي خدمتگزار استان هستيم و بر این مهم اعتقاد راسخ داریم که با حفظ وحدت و همدلی تمامی مردم استان مي توانيم سیستان و بلوچستان را در مسير توسعه‌، پيشرفت و خودكفايي هدایت کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار