کتاب مصور تشییع پیکر شهدا به نام «لحظه‌های بی‌تکرار» باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و فرهاد زیویار استاندار لرستان رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» مستند تصویری تشییع و خاکسپاری ۲۱ شهید والامقام لرستانی در قالب ۱۵ مراسم، اثر هنرمند لرستانی، کامین ملکی است که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، از سوی انتشارات هاویر خرم‌آباد در ۲۴۰ صفحه با قطع خشتی به صورت رنگی منتشر شد.

این عکاس لرستانی کتاب را به روح شهدا و تمام مادرانی که بر داغ فرزندانشان در دفاع از میهن مویه سروده‌اند، تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد در این آیین گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و این کتاب نیز کتاب ارزشمندی است که یکی از خبرنگاران استان آن را به چاپ رسانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: خبرنگاران وظیفه مهمی را در جامعه انجام می‌دهند و در هر کار پسندیده‌ای خبرنگاران و خبرگزاری‌ها نقش اساسی دارند.

در این مراسم از طرف نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از کامین ملکی پدیدآورنده کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.