حجت الاسلام کریمی تبار بر لزوم به کارگیری همه ظرفیت‌های استان ایلام برای ساخت مسکن به خصوص در روستا‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن ایلام گفت: وقتی روحیه جهادی پای کار باشد، می‌بینیم که محروم‌ترین اقشار این امید را پیدا می‌کنند که صاحب مسکن شوند.

او تصریح کرد: آماری که ارائه شد که در طول دو سال ۴ هزار واحد مسکونی به مجموعه استان اضافه بشود، این آمار کوچکی نیست و خیلی آمار چشمگیری است و تحولی را می‌تواند در استان ایجاد کند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: ساماندهی که از طریق طرح روستا دارد انجام می‌گیرد، یعنی هر جا بنیاد مسکن حضور پیدا کرده است و روستا ساماندهی شده، روستا واقعاً خیلی تمییز و دلنشین و جذاب است و از آن حالی که قبلاً بوده درآمده است

او بیان کرد: با توجه به محرومیت استان، تمام ظرفیت‌های برای محرومیت زدایی به کارگیری شود و با توجه به اینکه جمعیت کل استان به اندازه یک شهر کوچک است، تلاش کنیم تا به جایی برسیم که اقشاری که جامعه هدف بنیاد مسکن هستند بیشتر بتوانیم برای آن‌ها مسکن ساخته شده و خدمات مطلوب ارائه شود.

امام جمعه ایلام افزود: کرد: در شرایط فعلی خیلی‌ها برای رهن و اجاره به ما مراجعه می‌کنند که با درآمدشان همخوانی ندارد، بنیاد مسکن برای افزایش سهمیه ساخت مسکن در استان تلاش کند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: ساخت مسکن ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.