حجت‌الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه امنیت داخلی کشور مدیون مجاهدت‌های نیروی انتظامی است، گفت: اساسی‌ترین مبنای توسعه یک جامعه امنیت پایدار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان گفت: نقش پیشکسوتان ناجا قبل از سال ۱۳۷۰ در ژاندارمری، شهربانی و نیرو‌های کمیته نیاز به بازنگری دارد، چرا که حماسه‌ها آفریدند و شهدای گرانقدری را برای حفظ امنیت و استقلال کشور تقدیم کردند، این‌ها بخشی از تاریخ ماست و پیشنهادم این است که در قالب فیلم و نگارش به آن‌ها پرداخته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: امنیت داخلی کشور مدیون مجاهدت‌های آشکار و پنهان و ارزشمند نیروی انتظامی است، از برکت خون شهدا امنیت خوبی بر جامعه ما حاکم است.

او افزود: اساسی‌ترین مبنای توسعه یک جامعه امنیت پایدار است، اگر برای اشتغالزایی و سرمایه گذاری کسی بخواهد اقدام کند، اولین نکته‌ای که مورد توجه قرار می‌گیرد، تامین امنیت است، در بحث امنیت داخل کشور ناجا بیشترین تاثیر را دارد.

امام جمعه ایلام عنوان داشت: وقتی کسی وارد یک کشور خارجی می‌شود اولین برخوردی که دارد با پلیس آنجاست و بر مبنای نحوه برخورد پلیس، آن کشور را مورد قضاوت می‌دهد.

او مطرح کرد: رفتار نیروی انتظامی ما در داخل کشور همین نقش را دارد، لذا اولین معرف جمهوری اسلامی در ارتباط با میهمانان خارجی نیروی انتظامی است که اخلاق مدارانه با آن‌ها برخورد می‌کند یا نه؟ لذا رفتار شما نه تنها به عنوان یک رفتار سازمانی درون شبکه تاثیرگذار است، بلکه معرف نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: نقش اشراف اطلاعاتی و کنترلی نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه فوق العاده تاثیرگذار است، نقش پلیس فتا در امنیت روانی جامعه و به عنوان پناهگاهی برای جامعه در فضای به هم ریخته مجازی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: کلانتری‌ها خط مقدم پناهگاه مردم برای مشکلاتشان و برخورد با جرائم مشهودی است که موجب ناراحتی جامعه می‌شوند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امام جمعه ، هفته ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.