سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مورد تساوی مقابل ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف کره جنوبی رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

پائولو بنتو سرمربی کره جنوبی بعد از تساوی مقابل ایران، اظهار داشت: بازی خوبی بین دو تیم خوب آسیایی بود. در نیمه اول بهتر از ایران بازی کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم و دقایق سختی را پشت سر گذاشتیم. البته بعد از گل ایران هم یک موقعیت گل دیگر داشتیم، اما در کل نتیجه تساوی عادلانه بود.

او افزود: از اینکه یک امتیاز در این بازی سخت گرفتیم خوشحال هستم، اما از اینکه پیروزی‌مان را از دست دادیم، حس خوبی ندارم. در لحظاتی از بازی خوب بودیم و پس از گل هم ایران بهتر بود و واکنش خوبی به گل داشت. جایگاه خوبی در جدول داریم و به بازی های آینده امیدوار هستیم.

سرمربی کره‌ جنوبی ادامه داد:  ما می‌دانستیم مقابل تیمی خوب بازی می‌کنیم. ایران واکنش خوبی به گل خورده داشت و لحظات سختی در بازی داشتیم. ما در یافتن فضا در دفاع ایران مشکل داشتیم. پس از گل ایران به دروازه حریف نزدیک شدیم و موقعیت ایجاد کردیم.

بنتو در ادامه بیان کرد: ایران پس از گلی که دریافت کرد بازی را در اختیار گرفت. در نیمه اول ما بازی را در اختیار داشتیم. استراتژی ما یک استراتژی نرمال بود. ما لحظات زیادی داشتیم که بازی را کنترل کردیم و خوب بودیم. البته می‌دانستیم تیم روبه رو قدرتمند است. ایران دو توپ به تیر دروازه ما زد و شانس آوردیم. همچنین ما در دقایق پایانی موقعیت خوبی را از دست دادیم. من فکر می‌کنم که نتیجه عادلانه بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
ایران خوب بود ولی بدشانس اگر یک قطره شانس تووجودتیم بود الان ۱۲ امتیازی بودیم
آخرین اخبار