بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف کره جنوبی رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد این بازی اظهار داشت: نیمه دوم خیلی بازی خوبی دیدیم. حق ما بیشتر از برد بود، زیرا ۲ بار توپ را به تیر دروازه حریف زدیم. در هر صورت شخصا از بازی تیم ملی خیلی لذت بردم.

او افزود: یکی از دلایلی که نیمه دوم بهتر بازی کردیم این بود که کره ای‌ها در نیمه اول فضا نمی‌دادند، اما نیمه دوم اسکوچیچ با انتقال جهانبخش به سمت راست روند بازی را تغییر داد.

قوچان نژاد ادامه داد: باید از این بازی درس بگیریم. همچنان صدرنشین گروهمان هستیم. دوست دارم در مورد تعویض‌ها صحبت‌های اسکوچیچ را بشنوم که چرا بازیکنان خیلی دیر به زمین آمدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
حق ما !؟ آری دوبار تیرزدیم سه بار پاس دادیم چهاربار دریک متری گل بودیم پنج بار شوت زدیم جمع کنید این حرفها را !
خسته نباشید بعدازاینکه عرقتان خشک شد فشار بدنتان طبیعی شد بدانید که تایلندوماکو هم عرق ریختند بیشتر از شما هم ریختند میخواهید ایراداساسی را ماستمالی کنید تاچندسال دیگر. فوتبالی ها چه تو چه بیرون زمین دستشان دردست هم نیست خستگی تان را هم حسابش با خودتان , ماشین های کریستیانورونالدویی تان را برانید
متلک میگیم دوستتان هم دارید ولی انصاف نیست
آخرین اخبار