جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۱۷۰۰ نوع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی محموله‌ای از انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار یک هزار و ۷۴۹ قلم انواع لوازم خانگی خارجی شامل قهوه ساز برقی، پودرقهوه، قهوه جوش، اجاق گاز مسافرتی، صافی قهوه و فلاسک کوچک که همگی فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی لوازم خانگی قاچاق مکشوفه در این عملیات را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار کرد: شهروندان نقش مهم و اثر گذاری در انجام موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی دارند و به همین منظور از آنان می‌خواهیم تا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه هدفمند با عرضه کالا‌های قاچاق، همواره از خرید این گونه کالا‌ها خودداری کرده و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.