دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمان سرپایی پس از پیک پنجم به حالت عادی بازنگشته‌اند و برای خدمت‌رسانی به بیماران در صورت شروع پیک ششم کرونا آماده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر انجیدنی دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها از نظر تعداد تخت موجود در وضعیت خوبی به سر می‌برند و آمادگی شرایط پیک پنجم همچنان حفظ شده است،گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمان سرپایی مشغول انجام فعالیت هستند و به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.

او افزود: تمام تلاش‌ها انجام شده تا آمادگی کادر درمان و بیمارستان‌ها حفظ شود که اگر شرایط به سمت موج ششم رفت، غافلگیر نشویم و تمام تمهیدات اندیشیده شود، در حال حاضر نیز قرارگاه عملیاتی ستاد اجرایی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تمام کمیته‌ها در جای خود مستقر هستند و برنامه‌ها و پیشنهادات برای احتمال ورود به موج ششم داده شده است. علاوه بر این بازدید روزانه و رصد فعالیت‌ها به صورت شبانه‌روزی در بحث انجام واکسیناسیون با حجم بالا و نظارت بر دستورالعمل های درمانی و پیش‌بینی نیاز‌های دارویی انجام شده است.

انجیدنی بیان کرد: با آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص احتمال شروع پیک ششم کرونا و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی امیدواریم وارد این پیک نشویم و بتوانیم به خوبی به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.