مهران فاطمی گفت: همه مدیران باید ظرفیت و تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بر لزوم حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: مصوبات کارگروه تنظیم بازار باید تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم داشته باشد و مشکل آنها را حل کند. 

او افزود: وظیفه همه ماست که برای تامین و توزیع عادلانه و تنظیم بازار کالا‌های اساسی مردم چاره اندیشی کرده و موانع پیش روی این کار را برداریم.

استاندار یزد از مسئولان خواست با نظارت جدی‌تر در این حوزه به رصد روزانه بازار پرداخته و نشست‌های تنظیم بازار نیز به صورت هفتگی برگزار شود.

اما نشست امروز تنظیم بازار، دستورکار‌های مختلف و متفاوت داشت؛ از پیش بینی تامین ۴۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال شب عید تا راه اندازی مراکز عرضه محصولات و فراورده‌های دامی و کشاورزی استان از سوی اتحادیه‌های مربوطه و شهرداری که استاندار از مسئولان خواست موانع و مشکلات پیش روی راه اندازی آن را هر چه سریعتر برطرف کنند تا اقلام دامی و محصولات کشاورزی با قیمت مناسب و بدون واسطه بدست مردم برسد.

درباره قیمت گذاری خرید گوشت دام‌های سنگین استان نیز که از تهران تعیین می‌شود، قرار شد مکاتبات و پیگیری‌های لازم برای تعیین هر چه سریعتر قیمت خرید گوشت گوساله انجام شود. لزوم نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی، تشکیل کمیته حل مشکل توزیع مرغ و تامین شکر مورد نیاز واحد‌های صنفی و صنعتی استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

نهاده‌های دامی، سیمان و شن و ماسه هم از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که قرار است در نشست‌های آتی به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار