طرح برخورد با موتورسیکلت‌ سواران مزاحم در محله شهر صنعتی اراک اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف کوی صنعتی اراک و شناسایی و توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف در اجرای این طرح خبرداد.

سرهنگ مختاری در تشریح این خبر گفت: با اعلام گزارش‌های متعددی از سوی شهروندان به سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷ فرماندهی انتظامی استان، مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی موتورسوار در شهر صنعتی شهرستان اراک، طرحی در این خصوص از سوی پلیس شهرستان برنامه ریزی و اجرا شد.

او اضافه کرد: در این طرح ۱۰ دستگاه موتورسیکلت که رانندگان متخلف و فاقد مدارک لازم آن‌ها با حرکات مخاطره آمیز باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در این شهر صنعتی شده بودند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک، هدف اصلی پلیس در اجرای این طرح را ارتقاء امنیت ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناشی از تصادفات و افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان دانست.

او اضافه کرد: تمامی راکبان موتورسیکلت‌های متخلف در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مختاری با تأکید بر ادامه داشتن طرح‌های برخورد با تخلف‌های حادثه ساز، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری بیش از پیش شهروندان با پلیس، شاهد شهری ایمن و به دور از هر گونه حادثه برای آنان باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
آره هر موقع بودجه کم آوردید جلو مردم را بگیرید و به این بهانه موتورش را بالا بکشید