شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در چارچوب مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف کره جنوبی می رود. در دیگر بازی های این گروه سوریه به مصاف لبنان می رود و امارات هم مقابل عراق بازی می کند.

حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک با رای کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی نروژ به مدت ۴ سال به عضویت کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی درآمد.

مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا شب گذشته برگزار شد و تیم ملی آلمان با کسب پیروزی مقابل مقدونیه به‌ عنوان اولین تیم بلیت سفر به قطر را کسب کرد. در ادامه این رقابت ها و در مهم ترین بازی ها امشب انگلیس به مصاف مجارستان می رود و پرتغال هم رو در روی لوکزامبورگ قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد خوزستان، پس از ۲ فصل باز شد و فولادی ها منعی برای جذب بازیکن جدید نخواهند داشت.

بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه سوم و استقلال در جایگاه دوازدهم آسیا قرار دارند.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و بوکاجونیورز در چارچوب دیداری دوستانه برای یادبود مارادونا روز ۲۵ نوامبر (سالروز درگذشت این اسطوره آرژانتینی) در ریاض به مصاف هم می روند.

پانزدهمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا از فردا با حضور ۹ تیم در تهران آغاز می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.