زندگی ۱۷ ساله فردی کانادایی در جنگل، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در قرن ۲۱، عصر کامپیوتر، لپ تاپ و تلفن‌های همراه هوشمندی هستند که به بخشی جدانشدنی از زندگی همه ما تبدیل شده اند. ما در عصر اینترنت زندگی می‌کنیم که روزی نمی‌شد تصور کرد که بتوان همه کار‌های روزمره از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین آن را تنها با یک تلفن همراه انجام داد. حالا تصور زندگی بدون همه این ابزار‌های اینترنتی دشوار است.

اما در این مطلب با مردی آشنا خواهید شد که هنوز به شیوه‌های قدیمی زندگی می‌کند. «چاندراشکار» مردی است با اندام لاغر، اما قوی، نیمه طاس، ریش بلند، دمپایی پلاستیکی و دو جفت لباس که مدت ۱۷ سال است بدون داشتن تمام این امکانات در جنگل زندگی می‌کند. چاندراشکار را می‌توان در یک جنگل انبوه بین روستا‌های ادتاله و نکاره در منطقه داکشینا کانادا یافت. برای رسیدن به جایی که او زندگی می‌کند باید ۳ تا ۴ کیلومتر پیاده روی کرد.


بیشتر بخوانید


چاندراشکار یک محل اسکان کوچک با چوب‌های بامبو که مقداری پلاستیک روی آن قرار داده زندگی می‌کند و ماشین سفیر قدیمی در کنار کلبه او و رادیویی که تنها همدم او است. دلیل انزوای چاندراشکار از دست دادن ثروتش در یک بانک تعاونی است. او زمانی صاحب یک مزرعه به مساحت ۱.۵ هکتار بود و زندگی آرامی داشت. او در سال ۲۰۰۳ مجبور شد تا یک وام ۴۰ هزار روپیه‌ای از یک بانک تعاونی بگیرد، اما نتوانست آن را پس بدهد و بانک مزرعه اش را به حراج گذاشت.

جنگل انبوه

چاندراشکار که تمام زندگی اش را از دست داده بود با ماشین سفیر خود به دل جنگل زد و تصمیم گرفت تنها زندگی کند. او در داخل رودخانه کنار کلبه خود حمام می‌کند و با فروش سبد‌هایی که خودش می‌بافد برای خود برنج، شکر و سایر مواد غذایی تهیه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
بلایی که بورس بر سی مردم اورد ، صد ها نفر سکته کردند وهزاران خانواده طلاق ، و مستاجرو ورشکسته شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
از کی تا حالا واحد پول کانادا روپیه شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
واحد پول کاندا دلار است نه روپیه اطلاعات داده شده در باره مکان زندگی این شخص بیشتر به هند مربدط میسه نه کا نادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
شرایط این ازمابهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
منم تو بورس ورشکسته شدم میخوام بزنم به جنگل
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ننگ و مرگ و جهنم و لعنت بر بانکهای نزولخور باد که هست و نیست بشریت را غارت می کنند و بالا می کشن و مردم جهان را به روزگار و خاک سیاه می نشانند توف اوف بر بانکهای نزولخوران باد دولت هندوستان باید سریعا به داد و فریاد بی صدای مظلومانش برسد و این مرد را از این زندگی وحشتناک نجات دهد و با بنکدارانی که این مرد را به خاک سیاه نشانده اند برخورد کند و همه دارایهایش را از توی حلقوم کثیف بانداران نزولخوران ربا خوران خبیث شیطان صفت در بیاورد و همراه با خسارات این چند ساله همه را یکجا به این بنده خداوند جل جلاله باز پس دهند و ازش بسیار دلجویی کنند قبل از آنی که به جهان آخرت روند و به جهنم اسفل اسافلین انداخته شوند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
داداش خود چاندراشکار راضی نیست شما آنقدر حرص بخوری, آروم باش