مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جوانان پسر با معرفی نفرات برتر به پایان رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی جوانان در روز سوم با برگزاری رقابت‌های اوزان کومیته رده سنی جوانان پیگیری شد و نفرات برتر آن‌ها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم محمد حسین شیرصفت از استان فارس اول، علی زلالی پور از استان خوزستان دوم، محمد مهدی برنجی از استان لرستان و علیرضا اختری از استان اردبیل سوم شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و فرزام صادقی از استان گیلان پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع ۲ نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم نیز عرفان ابراهیمی از استان تهران اول، معید محمد مقضی از استان اصفهان دوم، مرتضی ملکی از استان مرکزی و امیرحسین بمان زاده از استان یزد سوم شدند. امیرحسین بمان زاده از استان یزد نیز پس از پیروزی مقابل حریفانش به اردوی تیم ملی راه یافت.

در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم مهدی امیر زاده از استان کرمان اول، محمد عرفان عسگری پور از استان کرمان دوم، امیررضا برزویی از استان کرمانشاه و محمدرضا گنج زاده از استان تهران سوم شدند. محمدرضا گنج زاده نیز با برد مقابل دیگر کاراته کا‌های این وزن مجوز حضور در تیم ملی را گرفت.

در وزن منفی ۷۶ کیلوگرم پویان خنکدار از استان مازندران اول، سعید الله یاری از استان البرز دوم، مهدی قادری از استان تهران و محمد جواد صفری از استان کرمانشاه سوم شدند. محمد جواد صفری نیز دیگر کاراته کایی بود که در این وزن توانست به اردوی تیم ملی راه یابد.

وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم ابوالفضل نعمتی از استان زنجان اول، پرهام اسدی فر از استان کرمان دوم، صادق زارع از استان مازندران و ابوالفضل نوری صنمی از استان مازندران سوم شدند. صادق زارع نیز پس از پیروزی مقابل حریفانش در این وزن به اردوی تیم ملی دعوت شد.

در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه، امروز مسابقات کومیته رده سنی امید برگزار می‌شوند​​​.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار