عملیات اجرایی چهار تقاطع غیر هم سطح در زاهدان امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه آغار عملیات اجرایی ساخت چهار تقاطع غیر همسطح در زاهدان شامل بلوار کشاورز و خیابان آزادی، بلوار دانشگاه و خیابان پاسداران، بلوار شهید میرحسینی و بلوار شهید طباطبایی و تقاطع غیر همسطح بلوار بهداشت و بلوار جانبازان گفت: زاهدان بزرگترین نقطه جمعیتی شرق و جنوب شرق کشور بوده و مرکز بزرگترین استان کشور نیز است که این مساله نشان از اهمیت این شهر دارد.

منصور بیجار افزود: با وجود اقدامات خوبی که در زاهدان انجام شده، اما ضعف‌هایی نیز وجود دارد که علت آن ضعف منابع درآمدی ناشی از کم بودن فعالیت‌های اقتصادی است.

وی ادامه داد: سرانه درآمدی زاهدان حدود ۶۵ درصد سرانه درآمدی در سایر نقاط کشوری بوده همچنین سهم این شهر از منابعی که در قانون ارزش‌افزوده تعلق می‌گرفت در مقایسه با کرمان بسیار کم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما در بحث مبلمان شهری بسیار عقب هستیم و با متوسط کشوری بسیار فاصله داریم که می‌طلبد تا اقدامات ویژه‌ای در این زمینه انجام دهیم.

وی بیان کرد: در زاهدان با پدیده حاشیه‌نشینی روبه رو هستیم که با وجود مهاجر فرستی سایر شهر‌های استان زاهدان و چابهار مهاجرپذیر هستند که باید توجه جدی به این موضوع کنیم.

بیجار خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی توسعه زاهدان منابع دولتی مدنظر قرار خواهد گرفت، اما همه باید تلاش کنند تا مشکلات و معضلات این شهر برطرف شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار