امانی مطرح کرد؛

اقدامی برای سند تحول در شهرداری انجام نشده است

عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری درباره مصوبه سند تحول گفت: در شهرداری تهران درباره مصوبه سند تحول اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران در صحن شورای شهر گفت: در تذکر اول به مصوبه شورای ششم تذکری دارم که در جلسه دوم شورا آمده است: طبق ماده واحده با توجه به گزارش و ارائه سند تحول توسط شهردار سابق شهر تهران، به منظور راستی آزمایی و شفافیت به شهروندان، مدیریت شهری جدید موظف است ظرف مدت دوماه از تصویب مصوبه، نسبت به تهیه سند دقیق مطابق واقعیت اقدام کند.

وی ادامه داد: همانطور که دو ماه از مهلت تهیه این سند گذشته است، اقدامی در شهرداری بابت این مصوبه صورت نگرفته است.  جاوید که سرپرست شهرداری تهران گمان می‌کردند که اینکار کار مهمی هست، ولی این مصوبه سند تحول دو ماه از موعد آن گذشته و قرار بود این سند گزارش شود که ما اعضای شورای شهر در چه وضعیتی است و این وضعیت در شورا گزارش شود.

امانی با بیان اینکه اگر گزارش دوره قبل را قبول دارید، اعلام کنید که این‌گزارش مطابق واقعیت است، افزود: سکوت ما در قبال این سند هم به منظور پذیرش و تایید این سند است.در دوره قبل معاون برنامه ریزی وقت، هیئت ۱۰۰ نفره برای این سند تهیه شده است. این امر گزارش عملکرد ۱۲ ساله دوره قبل را زیر سوال برد.

امانی در تذکر دوم گفت: طبق ماده ۷۹ قانون شهرداری که آمده کلیه پرداخت‌های شهرداری با رعایت مقرر‌مالی به عمل خواهد آمد. این اسناد باید به امضای رئیس حسابداری، شهرداری یا قائم‌مقانان برسد. شهردار موظف است تا ۱۵ هرماه حساب درآمد ماه قبل را تسلیم کند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار